1. Czy mogę zobaczyć wizualizację graweru przed realizacją?
– Tak, w przypadku przesłania własnej grafiki lub loga klienta wysyłamy wizualizację projektu do akceptacji przed wykonaniem.
2. Jakie znaki mogę umieścić na grawerze?
– Można dodać imię, datę, cytat, dedykację oraz grafikę.
3. Jak długo trwa realizacja zamówienia (w dni świąteczne vs zwykłe)?
– 1-3 dni robocze – zawsze staramy się jak najszybciej realizować zamówienia, ale w okresach świątecznych może się on wydłużyć.
4. Czy personalizowane produkty podlegają zwrotowi? – Produkty personalizowane podlegają zwrotowi, wyłącznie, jeżeli są uszkodzone lub zawierają błędy z naszej winy.
5. Na jakich materiałach wykonujecie grawer?
– Grawer wykonujemy na drewnie, metalu i szkle, również kryształowym.
6. Czy mogę przyspieszyć realizację zamówienia?
– Jeżeli Pan\Pani chce przyspieszyć realizację zamówienia, wówczas prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu +48 601 999 836.
7. Czy jest możliwy grawer dwustronny?
– Na większości produktów jest możliwy grawer dwustronny, podlega dopłacie do standardowej ceny produktu.
8. Czy produkty z grawerem można myć w zmywarkach?
– Grawer jest zdobieniem stałym, nie podlega wybarwieniu czy zmyciu. Wszystkie produkty szklane, które można myć w zmywarkach po ich wygrawerowaniu nadal można myć w zmywarkach. Produktów drewnianych czy metalowych nie należy myć w zmywarkach.