PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » FAQ (pytanie – odpowiedź)

FAQ (pytanie – odpowiedź)

1. Czy mogę zobaczyć wizualizację graweru przed realizacją?
– Tak, w przypadku przesłania własnej grafiki lub loga klienta wysyłamy wizualizację projektu do akceptacji przed wykonaniem.

2. Jakie znaki mogę umieścić na grawerze?
– Można dodać imię, datę, cytat, dedykację oraz grafikę.

3. Jak długo trwa realizacja zamówienia (w dni świąteczne vs zwykłe)?
– 1-3 dni robocze – zawsze staramy się jak najszybciej realizować zamówienia, ale w okresach świątecznych może się on wydłużyć.

4. Czy personalizowane produkty podlegają zwrotowi?
– Produkty personalizowane podlegają zwrotowi, wyłącznie, jeżeli są uszkodzone lub zawierają błędy z naszej winy.

5. Na jakich materiałach wykonujecie grawer?
– Grawer wykonujemy na drewnie, metalu i szkle, również kryształowym.

6. Czy mogę przyspieszyć realizację zamówienia?
– Jeżeli Pan\Pani chce przyspieszyć realizację zamówienia, wówczas prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu +48 601 999 836.

7. Czy jest możliwy grawer dwustronny?
– Na większości produktów jest możliwy grawer dwustronny, podlega dopłacie do standardowej ceny produktu.

8. Czy produkty z grawerem można myć w zmywarkach?
– Grawer jest zdobieniem stałym, nie podlega wybarwieniu czy zmyciu. Wszystkie produkty szklane, które można myć w zmywarkach po ich wygrawerowaniu nadal można myć w zmywarkach. Produktów drewnianych czy metalowych nie należy myć w zmywarkach.

Dodatkowe opcje przeglądania
Brak produktów ...

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu