PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » FAQ (pytanie – odpowiedź)

FAQ (pytanie – odpowiedź)

1. Czy mogę zobaczyć wizualizację graweru przed realizacją?
- Tak, w przypadku przesłania własnej grafiki lub loga klienta wysyłamy wizualizację projektu do akceptacji przed wykonaniem. 

2. Jakie znaki mogę umieścić na grawerze?
- Można dodać imię, datę ,cytat, dedykację oraz grafikę. 
3. Jak długo trwa realizacja zamówienia (w dni świąteczne vs zwykłe)?
- 1-3 dni robocze - zawsze staramy się jak najszybciej realizować zamówienia, ale w okresach światecznych może sie on wydłużyć.
4. Czy personalizowane produkty podlegają zwrotowi?
- Produkty personalizowane podlegaja zwrotowi, wyłącznie jeżeli są uszkodzone lub zawierają błędy z naszej winy.
5. Na jakich materiałach wykonujecie grawer?
- Grawer wykonujemy na drewnie, metalu i szkle, również kryształowym.
6. Czy mogę przyspieszyć realizację zamówienia? - Jeżeli Pan\Pani chce przyspieszyć realizację zamówienia, wówczas prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 601999836.
7. Czy jest możliwy grawer dwustronny? - Na większości produktów jest możliwy grawer dwustronny, podlega dopłacie do standardowej ceny produktu.
8. Czy produkty z grawerem można myć w zmywarkach ? - Grawer jest zdobieniem stałym, nie podlega wybarwieniu czy zmyciu. Wszystkie produtky szklane, ktróre można myć w zmywarkach po ich wygrawerowaniu nadal można myć w zmywarkach. Produktów drewnianych czy metalowych nie należy myć w zmywarkach.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu